سئول، 13 سپتامبر (یونهاپ) -- روز سه شنبه نشان داده شد که فنجان های یکبار مصرف در پیشخوان ناهار سریع و زنجیر تاول زده بودند در میان همه گیری کووید-19 به 1 میلیون دلار رسید.
بر اساس نماینده ارائه شده Joo-hwan the Party، تعداد یکبار مصرف و فنجان ها در فروشگاه های 14 فروشگاه زنجیره ای ناهار سریع و چهار مارک بین سال های 2017 تا 2021، Starbucks و McDonald's، به 4.
34 میلیارد رسیده است.
p>
میانگین مردی که لیوان های یکبار مصرف را در فروشگاه ها میل می کند، بین سال های 2017 و 2019 قبل از 995.
5 در دوره 2020-21، به 784.
8 رسیده است.
این نشان داد که تقریباً همان چیزی است که به 534.
9 میلیون رسیده است.
نشان داد که لیوانهای یکبار مصرف ضایع شده طی سالها، 27.
5 درصد، نزدیک به 1.
2 میلیارد، به فروشگاهها بازگردانده شدند.
یک قیمت نقدی به طور چشمگیری برای لیوان های یکبار مصرف بازیافتی، استطاعت بازپرداخت سپرده قطعی در 10 ژوئن را داشت، که اجباری به 300 وون (22 سنت آمریکا) می کرد که یک ناهار یک فنجان غذای آماده را خریداری می کرد، قابل بازپرداخت پس از بازیافت.
سه هفته رقیب اجرای این طرح بود، اما در اپراتورهای زنجیره ای و فست فود تا دسامبر به تعویق افتاد.
در 2 دسامبر بود.
pbr@yna.
co.
kr
(END)