اخبار جدید

هر چند JD Sports برندهای Frasers را تکمیل می کند

JD Sports «مارک‌های غیر اصلی بریتانیا» خود را تکمیل کرده است، خرده‌فروشان Giulio، Tessuti و Cricket، و Sport Frasers به ​​سادگی می‌گوید که خرده‌فروشی لباس‌های ورزشی پسران و مردانه معامله شده است.
در سال اعلام شد که JD Sports یک تجارت فریزر را تخلیه می کند - که در آن مارک های تجاری به دلیل Flannels، Fraser و USC - فعالیتی هستند که پاسخگوی مدیر عامل جدید آن، Regis Shultz است.
Rascal Clothing، که قرار بود برای فروش گذاشته شود، معامله شده است، با این حال، پس از آن که همه بنیانگذاران آن از حق تقدمی استفاده کردند که تا زمانی که دستاورد JD Sports تایید شد، اقدام فوریه 2019 تایید شد.
The Clothing، که به طور توافقی برای فوتبالیست های سبک آزاد بیلی تأسیس شد.
وینگرو و جرمی لینچ، در 6 فوریه 2023 تکمیل شد.
JD که صنعتی که به عنوان Topgrade معامله می‌شود اتفاقاً به روشی کامل شده است و لباس، "همه مواردی است که در 16 دسامبر 2022 این ادعا را بیان کرد.
" کسب‌وکارهایی که شامل آن‌ها می‌شوند در زیر فهرست شده‌اند، به جز JD Sports دارای یک خرده‌فروش مارک Oi Polloi، Store، Wellgosh، Philip Brown، کلاسیک‌های مبهم دهه 80 و لباس‌های مردانه اصلی است.
آخرین رژیس شولتز گروه JD Sports خود را معرفی کرد که شامل کسب‌وکارهای مربوط به آن است (رویکرد «اول JD Smouch») و فروشگاه‌ها در یک ماه تقویمی 250 350 «بازارهایی که نفوذ کمتری دارند».
Schultz JD Sports سپتامبر، رئیس و مدیر عامل قدیمی آن پیتر کاوگیل، که در سال 2004 بر بازار نظارت داشت و با چه حالتی "کینگ مربیان" را تاسیس کرد.
Cowgill ممکن است سهامداران را در معرض دید قرار دهد و باعث شود که Footasylum در سال 2019 موظف شده بود، یک سازمان رقابت و بازار.
Footasylum 90 پوند خریداری شد و خانه PE Aurelius 37.
5 میلیون پوند فروخته شد.
فریزر مایکل موری است، مدیر عامل او و مایک اشلی گروه.
اشلی اگر کاوگیل رقیبش بود و یک گروه بین دو گروه نگهبان به نظر می رسید.
تجزیه و تحلیل ما "آیا JD فریزرهای مارک دار را تحویل داده است" را اینجا بخوانید.
تصویر اصلی: تسوتی در لیورپول وان