اخبار جدید

ویژگی های دستگاه لیزر دایود در حذف موهای زائد تنه

به دلیل تمایل افراد به داشتن پوستی صاف و لطیف  امروزه تقاضا برای رفع موهای زائد در همه نواحی بدن شدید افزایش یافته است به همین غرض اقسام مختلفی از دستگاه‌های لیزر بدن طراحی و وارد بازارگاه شده‌اند تا بتوانند با داشتن بالاترین نتیجه، بهترین کارایی را هم ارائه دهند. یکی از انواع دستگاه‌های باکیفیت موجود در بازار است که استحقاق حذف موهای زیاده ناحیه وسیعی از موهای بدن را بر کفالت دارد. در این مقاله با ما همراه باشید ازچه که قصد داریم اطلاعات مفیدی در وابستگی با ویژگی های دستگاه لیزر دایود در برگزینی شما عزیزان قرار دهیم، پس تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید.

با توجه به بود انواع گونه‌گون دستگاه‌های لیزر با قدرت و طول موج‌های مختلف، پزشک کاردان با بررسی شرایط و کیفیت پوست و موی فرد یکی از انواع طول موج های دستگاه را که بهترین نتیجه را ارائه خواهد داد انتخاب کرده و به عبارتی قدرت و طول خیزاب آنها را متناسب با پوست و موی فرد  تنظیم می‌کند. دستگاه لیزر دایود دستگاهی مفید برای از بین بردن دائمی، ساکت و آسان موهای زائد بدن است. این دستگاه‌ دارای ویژگی‌های متنوعی است.

دستگاه لیزر تمام اتوماتیک TBK-958A مناسب جداکردن قاب پشت گوشی موبایل

عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس | خرید دستگاه لیزر دایود تیتانیوم سه طول موج مدل ۲۰۲۲ -- همیشه در کنار شماییم

همواره افرادی که قصد خرید دستگاه لیزر دایود تیتانیوم را دارند تمایل دارند که کار با دستگاه را بصورت تخصصی فرا برزخ و از یک مدرک بین المللی نیز بهره مند شوند تا براحتی و بصورت تخصصی اقدام به فعالیت تخصصی لیزر موهای زائد در کلینیک خود یا دیگران کنند.

آموزش کار با دستگاه لیزر دایود تیتانیوم نیز بمانند دیگر دستگاه های لیزر دایود است.شرکت همدم طب با پاس کمک و قدردانی از مشتریان خود اقدام به مسلک اندازی دپارتمان دلارام آکادمی کرده است که در این دپارتمان، یکی از موضوعات مهمی که پرداخته می شود، است.در این دوره شما براحتی با انواع دستگاه های لیزر موهای زائد، درازا موج های لیزر و نحوه کار با دستگاه های الکس، دایود و اس اچ ار را فرا می گیرید و عزیزانی موفق به گذراندن دوره شوند یک مدرک بین المللی در رابطه با آموزش اپراتوری لیزر دریافت می کنند.

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۱ نی نی سایت | بهترین انواع دستگاه جوانسازی پوست و پرکاربرد در کلینیک های زیبایی -

تکنولوژی این دستگاه به قبیل ای است که با گرما دادن سلولهای لایه های زیرین، بافتن سوزان شده باعث تخریب سلولی می شود وسلولها را وادار به تولید کلاژن بیشتر می کند و در واقع کلاژن، پروتئینی است که باعث استحکام لحات می شود. با استکثار کلاژن، خطوط و چین و چروکهای ریز حذف شده و باعث می شود پوست سفت و محکم تر و چروک کمتر شود و این امر نهایتا کمک شایانی به جوانسازی مجدد پوست می نماید.

طبق نظر متخصصان، هایفوتراپی در مقایسه با دیگر روشهای جوانسازی پوست صورت و بدن،عمق نفوذ گرمای امواج هایفو در پوسه بیشتر و در نتیجه تولید کلاژن بهتر صورت می گیرد. در نتیجه در صورت ترکیب هایفوتراپی با دیگر روشهای جوانسازی نتایج ساطع و ماندگارى به ارمغان مى آورد.در ادامه به کاربردهای هایفوتراپی می پردازیم.

هایفوتراپی جهت جمال و و جوانسازی پوست صورت کاربردهای بسیاری را دارد و همین کاربردهای هایفوتراپی سبب شده که نسبت به دیگر دستگاه های جوانساز دیگر بالاتر باشد.دستگاه هایفو جزو حقیقی ترین و پرطرفدار ترین دستگاه های غیرتهاجمی جوانسازی پوست می باشد و ما همچنین در دنباله به تعدادی از اصلی ترین کاربرد های دستگاه هایفو اشاره می نماییم:

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم