اخبار جدید

دستگاه لیزر موهای زائد

گر به پی راهی برای از بین بردن مو‌های آزاردهنده بدن هستید، حتما نام لیزر موهای زائد را شنیده‌اید. دستگاه لیزر از یک پرتو نور تمرکزیافته و پر انرژی، برای از بین بردن فولیکول‌های مو زیر پوست کاربرد می‌کند. بسیاری از افراد استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد را یک معجزه برای از بین بردن موی بدن می‌دانند، پاره‌ای دیگر هم از عوارض لیزر موهای زائد می‌ترسند و عده‌ای نیز آن را بی‌فایده می‌دانند. اگر در هر یک از این دسته‌ها قرار دارید، با افا همراه شوید تا به پاسخ پرسش‌های وجود درباره دستگاه های لیزر و پروسه لیزر مو‌های زائد برسید.

اثر بخشی و موثر بودن دستگاه های لیزر موی ناخواسته، به از بین بردن فولیکول مو بستگی دارد. اگر پرتو نور متمرکز، مجرد به فولیکول مو آسیب زده باشد، مو دوباره رشد خواهد کرد. تنها راه از بین بردن دائمی فولیکول مو و به‌دست آوردن نتیجه مطلوب، کمپانی در کلیه جلسات لیزر مو‌های زائد است. تعداد جلسات استفاده از دستگاه های لیزر بسته به حجم مو‌های زائد، سن و رویه هورمون شما دارد و می‌تواند حداقل 4 و حداکثر 12 جلسه باشد.

دستگاه لیزر موهاى زائد بدن :: آرگون مدیكال

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست روشن | ارزانترین بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟ -

این دو دستگاه ایضاً لخت پیشرفته ترین و بهترین دستگاه های حال حاضر جهان هستند که چریک در نوع خود می باشند چه از نظر تکنولوژی و چه از نظر کیفیت، منفعت این دستگاه بر رقبای دیگر خود این است که ، اگر دارای موی بلوند یا روشنی هستید یا موهای نازکی دارید و یا پوست تیره و برنزی دارید این دستگاه با تغییر فرکانس مناسب برای پوست و موی شما می تواند به راحتی موهای زائد شما را از بین ببرد.

با ترکیب 3 طول خیزاب متفاوت این دستگاه می تواند به بهترین نحو ممکن به فرم و عمق پوست شما نفوذ نماید تا موهای زائد شما را از بین ببیرد.

فن‌آوری Alex  (طول موجه دستگاه الکساندرایت): دارای طول موج 755 نانومتر می باشد که انرژی و قدرت بالاتری را به لحات جابه‌جایی می یواش که برای پوست و موهایی با رنگ های مختلف بسیار مناسب می باشد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ضخیم | ارزانترین دستگاه لیزر موهای زائد -

یکی از قدرتمند‌ترین دایود‌های ساختن کره جنوبی، دستگاه لیزر دایود سلن است. این دستگاه لیزر با تایپ‌های پوستی سه و چهار بیش‌ترین هماهنگی را داشته و از دو تکنولوژی متفاوت برای یخ (ملایم عمل کردن سطح پوست استفاده می‌کند.

در این دستگاه لیزر موهای زائد تزاید تعجیل کار و جلوگیری از عوارض جانبی حرف اول را می‌زند. به راهنما استفاده از نرم افزار پیشرفته و تنظیمات خودکار، کاربری این دستگاه بسیار آسان است.

فن‌آوری به‌کار رفته در این دستگاههای لیزر موهای زائد، الکساندرایت و اندیگ بوده و این دستگاه محصول کمپانی آمریکایی Cutera است.

دستگاه لیزر الکس اندیگ اکسنتو، از دو سیستم خنک کننده جداگانه، برای محافظت از سطح پوست، جلوگیری از عوارض و کاهش داء استفاده می‌کند. بسیاری از مردم دستگاه لیزر الکس را بهترین دستگاه لیزر موهای زائد می‌دانند.

این دستگاه با طول موج 755، 810 و 1064 نانومتر در یک شات به عمق‌های مختلف ریشه مو سرایت می‌کند. لیزر دایود اچ اس برای پوست‌هایی با تیرگی متوسط، بسیار مناسب است. لیزر اچ اس 811 با داشتن ابعاد بزرگ (spot size)، کاربری را آسان کرده و باعث مقرون‌به‌صرفه شدن مقدار شات‌ها می‌شود.

دستگاه لیزر موهای زائد مطبی

دستگاه لیزر موهای زائد مونالیزا

دستگاه لیزر موهای زائد موتوس

دستگاه لیزر موهای زائد مدیواستار

دستگاه لیزر موهای زائد با ژل

لیست قیمت لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

لیست دستگاه های لیزر موهای زائد

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد بدن

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

لامپ دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد لیموتاپ مگ

دستگاه لیزر موهای زائد لونا

دستگاه لیزر موهای زائد لوتوس

دستگاه لیزر موهای زائد لسکلتون

بهترين نوع دستگاه ليزر موهاي زائد

نحوه کار دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین نوع دستگاه لیزر موهای زائد

نام بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی نی نی سایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021 نی نی سایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت ۱۴۰۰

دستگاه لیزر موهای زائد نابلکس

دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت

عوارض کار با دستگاه لیزر موهای زائد

عکس انواع دستگاه لیزر موهای زائد

عکس جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

عکس بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

عمر خرید دستگاه لیزر مو

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد

عکس دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد عوارض

طریقه کار با دستگاه لیزر موهای زائد

طریقه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

طرز استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد