نوشته کانگ یون سونگ
سئول، 27 اکتبر (یونهاپ) -- تنظیم کننده ضد انحصار کره در روز پنجشنبه دارای 153 وون (108,000 دلار آمریکا) تبلیغات Uniqlo برای خالکوبی ژاپنی است.
"از طریق حساب ها، آیتم های تبلیغاتی، آگهی ها و وب سایت ها، FRL کره تبلیغ کرد که لباس های زیر خود را نشان می دهد.
FTC گفت، AIRism و DRY-EX دارای ویژگیهای ضد باکتریایی و بویزدایی هستند.
طبق تنظیمکننده، مهمان با چه حالتی «ویژگی خوشبوکننده پوشیدن راحت» و «را بیان میکند.
ویژگیهای ضدباکتری و بویزدایی با کارایی بالا" این تبلیغات است.
محصولات FTC مانع از بررسی آنتیباکتریایی acr میشوند.
ویرایش شده، که FRL کره ثابت کرد.
گفت: "FRL کره پارچه های خود را (عملکرد ضد باکتری) اورئوس تحویل داد، با این تفاوت که ما نمی توانیم توضیحات تبلیغات محصولات را ارائه کنیم.
"
FTC گفت: «از طریق آزمایشهایی که مطابق با مؤسسات کره و ژاپن انجام شد، نتایج نشان داد که ما نمیتوانیم یک آنتیباکتریال (از محصولات) داشته باشیم، زیرا نمونهها میزان آنتیباکتریایی قابل توجهی را نشان دادند.
/p>
افزوده شد که اقدامات بدون تمایز مشتریان، محصولات خوب قیمتهای آنتیباکتریایی در بحبوحه همهگیری کووید-19 هستند، و تبلیغات این برند ممکن است مردم باشد.
colin@yna.
co.
kr
(END)