اخبار جدید

آمار ژاپنی Uniqlo تبلیغات جریمه شده است

نوشته کانگ یون سونگ

سئول، 27 اکتبر (یونهاپ) -- تنظیم کننده ضد انحصار کره در روز پنجشنبه دارای 153 وون (108,000 دلار آمریکا) تبلیغات Uniqlo برای خالکوبی ژاپنی است.

> شرکت FRL کره که محصولات Uniqlo کره را به فروش می رساند، به عنوان مثال در بین سال های 2018 تا 2020 عملکردی را در تبلیغات محصولات لباس داخلی خود انجام داده است.
.
، که بال خود را ترک می کند، و شرکت Lotte مستقر در سئول، کره ای 49 درصد از سهام را در اختیار دارد.

"از طریق حساب ها، آیتم های تبلیغاتی، آگهی ها و وب سایت ها، FRL کره تبلیغ کرد که لباس های زیر خود را نشان می دهد.
FTC گفت، AIRism و DRY-EX دارای ویژگی‌های ضد باکتریایی و بوی‌زدایی هستند.

طبق تنظیم‌کننده، مهمان با چه حالتی «ویژگی خوش‌بوکننده پوشیدن راحت» و «را بیان می‌کند.
ویژگی‌های ضدباکتری و بوی‌زدایی با کارایی بالا" این تبلیغات است.

محصولات FTC مانع از بررسی آنتی‌باکتریایی acr می‌شوند.
ویرایش شده، که FRL کره ثابت کرد.

گفت: "FRL کره پارچه های خود را (عملکرد ضد باکتری) اورئوس تحویل داد، با این تفاوت که ما نمی توانیم توضیحات تبلیغات محصولات را ارائه کنیم.
"

FTC گفت: «از طریق آزمایش‌هایی که مطابق با مؤسسات کره و ژاپن انجام شد، نتایج نشان داد که ما نمی‌توانیم یک آنتی‌باکتریال (از محصولات) داشته باشیم، زیرا نمونه‌ها میزان آنتی‌باکتریایی قابل توجهی را نشان دادند.
/p>

افزوده شد که اقدامات بدون تمایز مشتریان، محصولات خوب قیمت‌های آنتی‌باکتریایی در بحبوحه همه‌گیری کووید-19 هستند، و تبلیغات این برند ممکن است مردم باشد.

colin@yna.
co.
kr
(END)