برند سوئدی پوشاک کودک Polarn O.
Pyret دارای پایههای تزئینی است و مجدداً استفاده میشود.
1976، نجاست که غرفه آن در سه کودک از آن لذت برد.
اگر تا حدودی خاصیت فروش مجدد باشد، این یکی است، و به طور واضح مشتریان نیز هستند.
قبلا یک بیل زدن به فروش مجدد وجود دارد تقریبا Polarn O.
Pyret نسخه قابل توجهی کاپشن خود را دست دوم کوتریزر هزینه جدید است.
رفاقت برای فروش مجدد مشتریان خود و به دلیل اینکه در آینده لباس کمتری دارد، سرویس "PO.
P Hand Second" را راه اندازی کرده است.
برخلاف سایرین که فروش مجدد را راه اندازی کرده اند، Polarn O.
Pyret حفاظت از آن را تحت پیگرد قانونی قرار داده و یک حزب را برون سپاری نکرده است.
طرح به دست آوردن مارک های پس از تاریخ، لباس های از قبل دوست داشتنی و تأثیرگذاری بر لباس ها بوده است.
یک همان Polarn O.
Pyret این دروغ به اندازه کافی پایدار نیست (بعد از اینکه به عنوان یک بدن این ویژگی است که لباس کودکان خود را در سال 1987 عرضه کرد، قبل از اینکه ما "ارگانیک" را شنیده بودیم).
به همین ترتیب، آیا یک فرد فرعی زندگی نمیکند و آیا نمونههای دست دوم پس از این که این مد جدید به وجود میآید، مفتخر نیست، و به گفته متس نیلسون بریتانیایی، این امر بسیار مهم بود.
UK Mats Nillson توضیح میدهد: "ما معتقد بودیم که روزانه و ساعتی لباس تولید میکنیم، که معلوم میشود که امرار معاش میشود.
پایداری بیوقفه در محلههای فقیر نشین برند ما بوده است.
" "مگر اینکه ما این [سرویس دست دوم] را به نحو سودآوری نتوانیم پیشرو خود را که همان لباس است، پیدا کنیم.
"
علاوه بر این، طراحی آزمایشی حکاکی یک گلوگاه فروش است که در این صنعت به عنوان نمونه در اواسط این دهه است.
به گفته مشاوران رولاند برگر، در یک نقطه است.
در سال 2025، مدلهای پایدار، با چه حالتی، فروش مجدد و تعمیر هستند.
رولاند برگر میگوید اگر به بقای طولانیمدت اشاره میکنیم، «سرویس لب به این کانالها» کافی نیست.
Polarn O.
Pyret (که با محبت با نام PO.
P شناخته می شود) نمی تواند با آن شارژ زندگی کند.
PO.
P Secondhand شرکت Clipper Logistics و Tern Eco را راهاندازی کرده است که یک برنامه تجاری دست دوم مشتریان PO.
P را تولید کرده است.
ایجاد رشته سوم (در این مورد محلی Clipper که سفارشات تجارت الکترونیک PO.
P 10 سال را انجام می دهد) تاول لباس بود که به طور انحصاری محافظه کار انتشار گازهای گلخانه ای نبود.
توضیح میدهد: «ما تشخیص میدهیم که موادی را که برای سال تنظیم کردهایم، 100% پایدار میکنیم، البته به تدارکات.
اکنون، جایی که مشتریان یک PO.
P خریدند و چه چیزی در آن وجود دارد، وب سایت برند و آن را به هم می ریزند.
خریدهایی که PO.
P بوده اند در گذشته شما فهرست شده اند و نیازهای معمولی را بررسی کنید تا با معامله درگیر شوند.
اگر از جای دیگری خریداری شده است، آن را آپلود کنید و برگردید.
PO.
P پیشنهاد میکند (برای خرید یک کفن با قیمت 15 پوند و فروش مجدد 25 پوند) مشتریان از هر خریدی که اتفاقاً دست دوم است، شروع به خرید میکنند.
Clipper تجارت مواد شوینده را با استفاده از Ozone انجام می دهد و هنوز هم هر گونه تعمیرات، بررسی و عکاسی را انجام می دهد.
اگر غیرقابل فروش است، آن را بازیافت کنید.
آنچه سطوح و گزینه ها را محدود می کند فقط فروش دست دوم است.
شرکتهای دیگر از این بحث دوری کردند زیرا میدانستند که اقلام و است و فروش مجدد از لحاظ لجستیکی سنگین هستند، اما نه PO.
P و نه Clipper که بزرگترین نامها و ژنرالها را مدیریت میکند، بلافاصله از این چالش طفره رفتند.
پایداری مهندسی شده است Polarn O.
Pyret's the stage
نیلسون توضیح میدهد: «کلیپر تا جایی که یک بازیکن آیندهدار است، اینگونه است.
"آنها نبوغی دارند که ما دوباره از آن استفاده می کنیم و پایداری را که ما آمده ایم در نظر می گیریم و ما این وفاداری کسب و کار را به دست آوردیم.
"
به یک خدمت، پایداری را انجام می دهد و دوره شما را به میزان زیادی وقف می کند.
PO.
P پارچههای خود را در سوئد تولید میکند که از رنگهای روشن استفاده میکنند (رنگ روشن آن نه شستشو) و با چه حالتی بچه گروسها هستند و پاپرهای همه کاره کودک، آستینهای مکمل و قابل افزایش را مهندسی کرده است.
به عنوان مثال، این و همه از مواد پایدار بطری های بازیافتی، پلاستیک های بازیافتی (مانند شبکه های مشابه) و دکمه های پوسته نارگیل استفاده می کند.
نیلسون میگوید: «ما زود به مجموعهمان سه بچه کوچک دست پیدا کردیم، این میتوانستیم وارثان بیشتری را از بین ببریم.
ما معتقدیم که این می تواند کار ما باشد.
»
از آنجایی که پخش زنده شد، 10 مورد پیش بینی شده است، او به آن مربوط است.